Makkelijke weglezer

Marcella_leest 19 januari 2022
Ook dit boek is weer vlot geschreven, net als de meeste boeken onder de naam van Suzanne Vermeer.
Maar of ik het echt spannend vond.. hmm, nee. En dat is zo jammer. Ik miste echt het spannende element. Het was allemaal iets voorspelbaar, en de relaties onderling voelden niet echt aan. En het moment van ontknoping was 1 keer met de ogen knipperen, en alweer voorbij. Ik miste hierin de spannende opbouw, waardoor ik sneller wil lezen dan ik daadwerkelijk kan.
Maar begrijp mij niet verkeerd, dit boek was niet slecht. Het is een makkelijke weglezer, een boek voor tussen de dikkere en moeilijkere boeken door.
Ik hoop stiekem dat ik het volgende boek onder de naam van Suzanne Vermeer toch wat spannender vind!

Meer recensies van Marcella_leest