2.5 sterren

Marcella_leest 06 maart 2024
2.5 sterren
Ik weet het niet zo met dit boek. Een pluspunt vind ik de lijst met namen aan het begin van dit boek.
Dit heb ik ook wel nodig gehad, want voor mijn gevoel was er echt een overload aan personages in het boek. Ik kwam er vaak niet meer uit wie wie nou was. Dus ik bladerde regelmatig naar die namenlijst. (Ik ben ook wel erg slecht in namen onthouden, dus een deel hiervan ligt ook bij mij.)

Ik starte positief in dit boek. En vond het begin ook leuk. Toen begon ik me te irriteren aan alle personages, en dus niet meer weten wie nou wie is. Waardoor ik geen interesse meer had om me erin te verdiepen.

Misschien als ik de reeks achter elkaar las dat ik meer in het verhaal had gezeten, maar voor nu was dit helaas niet het geval.

Meer recensies van Marcella_leest