Intrigerend

Marianne Leerkes 06 mei 2021 Auteur
Wat een geweldig spannend boek. Ik heb het in één ruk uitgelezen, tot de late uurtjes wat me mijn nachtrust heeft gekost. Het is een waargebeurd verhaal, wat een moedige vrouw is Pam. De reis die ze in haar eentje maakt als oudere alleenstaande vrouw dwingt respect af. Bij vervelende tegenslagen gaat ze stug verder. Ik doe het haar niet na en was vrijwel zeker na eerste tegenslag al weer naar huis teruggekeerd. Het verhaal van de scammer wordt afgewisseld met de mooie reisbeschrijvingen die je een goede indruk geven van Zuid Amerika. Dat ze onder invloed van de scammer komt is begrijpelijk, gelukkig ziet ze in dat het niet echt is. Zonder spoilers vrij te geven, wil ik nog stiekem wel even zeggen dat ik het stukje met de hond heel ontroerend vind. Ik raad dit boek aan, spannend van het begin tot het einde. Ik geef het boek de volle 5 sterren.

Meer recensies van Marianne Leerkes