Spannend!

Marianne Leerkes 06 mei 2021 Auteur
Sprong in het diepe. Achterflaptekst.
Wanneer het leven van Adeline ineens op zijn kop staat en alles mis lijkt te gaan, ontmoet ze de aantrekkelijke John. Als tijdverdrijf pakt ze het parachutespringen weer op en met John gaat ze zelfs basejumpen. Maar is hij wel te vertrouwen? En wat is er toch met die vrouw gebeurd waar niemand bij het basejumpen over wil praten? De zoektocht naar antwoorden wordt voor Adeline letterlijk een sprong in het diepe.
Ik heb het boek met plezier gelezen. Het is spannend en gaat over een voor mij niet alledaags onderwerp, namelijk parachutespringen. Titia Schut heeft een fijne schrijfstijl en je komt te weten wat basejumpen is. Toen ik de achterflap las, was me dat niet duidelijk. De zoektocht naar het mysterie van die vrouw eindigt in een spannende climax.

Meer recensies van Marianne Leerkes