met dit boek door de straten van Parijs

Marieke Leest 24 mei 2023
Wat een leuk boek is dit dat heel erg het vakantiegevoel bij me opriep. De vlotte en grappige schrijfstijl liet me door het boek heen razen.

Audrey is een heel leuk personage. Iemand die zich een beetje opgesloten voelde in de gouden kooi met een op het eerste zicht ideale job die haar leven de nodige stabiliteit gaf en haar vleugels wil uitslaan. Al loopt die niet direct helemaal van een leien dakje want tegelijk is de standvastigheid weg. Lynx is in het begin een beetje een ondoordringbaar personage. Zowel Audrey als de lezer weet niet wat er écht in hem omgaat aangezien hij duidelijk een heel grote muur rond zich heeft opgebouwd. Slaagt Audrey erin om deze muur af te breken?

Laat je meevoeren naar de Eiffeltoren en door de straten van Parijs met dit boek. Het vakantiegevoel is helemaal compleet met de wandeling langs De Seine en langs Montmartre achterin het boek.

Een aanrader voor feelgoodliefhebbers want dit boek heeft meer dan 400 pagina’s om van te genieten.

Meer recensies van Marieke Leest