Frisse zomerroman

Marjet Maks 29 juni 2023 Auteur
Met 'Zomer in het blauwe huis' voegt Marleen Schmitz weer een fijn boek toe aan haar groeiende oeuvre. Ook deze roman is een herkenbaar en menselijk verhaal. We leren Carolien met haar twijfels, zorgen en verlangens goed kennen. Ze stapt op de fiets en maakt nieuwe vrienden, ze kijkt de eenzaamheid in de ogen, maar ze komt steeds steviger in haar schoenen te staan. Wil ze wel een nieuwe relatie? Hoe gaat ze met haar ex om? Herinneringen houden haar in zijn greep. En dan is daar haar kleindochter met die bijzondere vriend... Het dagelijks leven komt dichtbij en dat is tegelijkertijd de kracht van Marleen en voor haar lezerspubliek herkenbare en zeer aangename leeskost.

Meer recensies van Marjet Maks