Een magische wereld!

De ijzige verloofde... De spiegelpassante... Wat moet ik mij hier nou bij voorstellen? Dat maakt mij dan wel erg nieuwsgierig naar het boek. Ik wilde weten waar die titel vandaan komt, wat houd het in?

Op de Ereader is de cover niet echt duidelijk. Maar als ik zo naar alle covers kijk op internet, vind ik het een heel mooie gedetailleerde cover. Volgens mij kan je er lang naar kijken, en elke keer weer iets nieuws ontdekken. Prachtig!

Nu over naar de inhoud: Ik vond het een fijne schrijfstijl. Niet te moeilijk, echter werden er soms wel woorden gebruikt die ik niet kende. Niet van die alledaagse woorden.

In het begin moest ik wel erg wennen aan de magische wereld, maar mede dankzij de schrijfstijl was het snel te 'begrijpen'.

Er komen zoveel vreemde dingen in dit boek voor; huizen/voorwerpen die gevoel hebben, een sjaal die leeft, reizen door spiegels... Nou ik hou maar op, want het is teveel om op te noemen.

Ik vind deze magische wereld zo mooi en bijzonder. Het maakt me nieuwsgierig naar meer, wat kan er nog meer gebeuren met het hoofdpersonage; waar gaat ze nog meer in verzeild raken.

Ik geef het boek niet 5 sterren, omdat sommige stukken iets te lang waren. Wellicht iets te gedetailleerd, waardoor je aandacht iets zou kunnen verslappen. Maar 4 sterren is in mijn ogen toch een ruim voldoende tot goed hoor!

Ik ben erg benieuwd naar de volgende delen!

Meer recensies van Marcella_leest