Officieel fan van Lisa Gardner!

Karin 12 februari 2020
Wow wat een geweldig boek om te lezen! Libby, haar man Justin en dochter Ashlyn, een rijk Bostons gezin, worden zo lijkt uit het niets ontvoerd uit hun huis. Tessa Leoni, een oud-politie agente, overige politie en de FBI proberen er achter te komen hoe, en wat er is gebeurd. Een strijd tegen de klok begint om het gezin weer uit handen van de ontvoerders te krijgen. Niets is wat het lijkt.
Alleen maar lovende woorden voor dit boek. Ik kon het niet neerleggen, na elk hoofdstuk wilde ik het volgende hoofdstuk lezen. De stukken zijn uit verschillende personages geschreven, maar dit heeft mij geen moment verward. Bijzonder vlot en intrigerend geschreven boek.
Het leuke aan de boeken van Lisa Gardner zijn de terugkomende personages, al zijn ze niet de hoofdpersonages, die in dit geval het Bostons gezin waren. Dit was mijn 2de boek die ik heb gelezen van Lisa en ik kan niet wachten om nog meer boeken van haar te lezen.

Meer recensies van Karin