Leuk verhaal.

Karin 12 februari 2020
De voorkant van het boek trok me gelijk aan, zo kleurrijk en vrolijk. Het verhaal gaat over Lucie en Benno, die samen met hun ouders verhuizen naar Villa Evie. Ondanks dat ze in het begin niet onder de indruk is van haar nieuwe huis met die vreemde geur, blijkt al snel dat ze allerlei avonturen beleeft, samen met hun buurjongen Mats. Villa Evie blijkt niet zomaar een huis te zijn.
De synopsis sprak me erg aan. Helaas moet het boek wel even opstarten, pas na ongeveer 7 hoofdstukken werd het leuker om te lezen.Het is een leuk, origineel en vlot geschreven verhaal. De 5-jarige Benno vond ik op z'n tijd wel erg slim voor zijn leeftijd, wat het ietwat ongeloofwaardig maakte. Lucie, Mats en Benno beleven echter een zeer leuk avontuur. Op zich is het een makkelijk boek om te lezen, al mis ik ook wat in de schrijfstijl, ik kan er mijn vinger niet precies op leggen.

PS. Naar aanleiding van het gelezen e-book (gekregen via de Hebban Adventskalender), heb ik het boek voor mijn 6-jarige dochter gekocht. De tekeningen in het boek, plus een geurenkaart is een leuke extra ten opzichte van het e-book. Ze vind het boek heel erg leuk. Wel wat voorspelbaar, aangezien ze halverwege het boek al door heeft, hoe het verhaal in grove lijnen zal eindigen.

Meer recensies van Karin