Een geweldige topper

Michaela1981 06 mei 2024
Bloeddruppels als tranen is een prachtige roman die je mee neemt in de gedachten van iemand die weinig mensen kennen. Het was enorm boeiend van begin tot einde en liet me niet los.

Tristan is een vrolijke jonge man die in een liefdevolle thuis opgroeid. Hij heeft succesvol bijna zijn VWO afgemaakt. Door zijn goede punten krijgt hij de kans om in een geromeerd accountantsbureau te beginnen zodra hij afgestudeerd is. Maar opeens verandert alles voor Tristan. Stemmen fluisteren hem vernederende dingen toe. Als hij op een dag bewusteloos wordt gevonden langs de weg word hij naar een psychiatrische instelling gebracht waar zijn herstel kan beginnen. Hoe zal het hem gaan hier en zal hij dit overwinnen?

De auteur heeft hier een pracht verhaal neergezet over hoe een psychose iemands leven enorm kan beïnvloeden. Ook de weg naar herstel die niet altijd even gemakkelijk en goed verloopt voor iedereen. Door de manier waarop alles wordt beschreven kan ik me voorstellen dat dit dicht bij de waarheid komt. Nu ik weet persoonlijk niets van psychoses.

Ik heb enorm genoten van dit prachtig boek. Kon niet stoppen met lezen omdat ik heel graag wilde weten hoe het afliep met Tristan. Zal zeer zeker nog van deze auteur willen lezen

Meer recensies van Michaela1981