Een fantasy om heerlijk bij weg te dromen

Michaela1981 18 april 2024
De maker, de sloper, de breker is een fantasy die je meevoert naar een wereld van Noorse Goden, elfen, gnomen, trollen en nog meer mythische wezens.

Dagmar ontwaakt na een nachtmerrie over rampspoed in een gigantisch paleis. Volgens Odin vormt zij samen met een dwerg, elf en walkure een verbond die de oorzaak moeten vinden van de rampspoed die alle 9 werelden bedreigt.

Net als Dagmar is Gunnar een sterveling, alleen leeft Gunnar al jaren onder de goden van Asgard. Als hij terugkeert van zijn laatste missie blokkeert een leger draugr hem de weg. Tijdens zijn vlucht voor hen ontdekt hij dat de draugr worden aangevoerd door een duister wezen.
Wie is dit duister wezen? Zullen ze deze rampspoed kunnen stoppen voor het te laat is?

Wederom is het de auteur gelukt om een prachtig boek te schrijven. Hij weet je te fascineren met mythische wezens en de spannende missies die ze ondernemen.

Ik heb genoten van dit boek van begin tot einde, kon ( wilde) hem niet weg leggen. Het is zo een heerlijk boek om in weg te dromen tijdens het lezen. En het mooie is dat het echt leest als een trein.

Meer recensies van Michaela1981