Heerlijk tussendoortje met veel warmte en humor

Miranda6452 31 januari 2024
Femke is sinds een jaar weer single en wil zich weer op de dating markt begeven. Tot nu toe zijn de relaties de ze gehad heeft niet langdurig geweest – gemiddeld na een jaar krijgt ze een itch en maakt ze het weer uit. Terwijl ze niets liever wil dat het soort relatie wat haar zus Charlotte met haar man Aart heeft.

Ze start met tinderen, maar hier komt niets uit. Wanneer ze het met haar zus bespreekt, is ze even vergeten dat haar jonge nichtjes grote oren hebben. Haar kleine nichtjes Julianne en Fabienne bekokstoven samen met hun vader een geniale manier om hun tante van een nieuwe vriend te voorzien. Maar is Femke hier wel klaar voor?

Vorig jaar las ik de Liefdeslessen serie van Denise en ik was verkocht. Dit is mijn 5e verhaal van haar en ik kan niet anders zeggen dan dat ik heb genoten van de lieve hilarische Femke. Denise weet haar hoofdpersonen altijd met verve neer te zetten, en met een flinke dosis liefde voor pizza!

Niet geschoten is altijd mis, is een fijn luchtig tussendoortje dat je weet vast te grijpen door de leuke fijne sfeer, de gezelligheid en de aansprekende karakters van de hoofdpersonen. De schrijfstijl is vlot en het verhaal leest makkelijk weg. Gelukkig was ook dit tussendoortje wat langer. Daar hou ik toch wat meer van dan tussendoortjes die wat korter zijn. Toch wat meer ruimte voor verdieping en verhaal.

Het verhaal is geschreven in de ik-vorm vanuit Femke. Niet geschoten is altijd mis, heeft een mooie plot opbouw met mooie dialogen, verrassingen, humor en hilariteit. Ik zag het zo voor me. Femke is leuk en met veel plezier en vrolijkheid neergezet. Je voelt de goede band die ze heeft met haar zus, zwager en nichtjes. Er spreekt veel liefde en warmte uit hun omgang.

Niet geschoten is altijd mis, is weer een heerlijk tussendoortje van Denise. Het verhaal is met veel warmte, liefde en vrolijkheid neergezet. Je voelt de warme band tussen de familieleden. Het is zo mooi geschreven dat ik het zo voor me zag. De combinatie van de hilarische situaties, een warm lief hoofdpersoon en een goede dosis Hollandse gezelligheid met de vrijmarkt, maakt dit tussendoortje een plezier om te lezen.

Ik ontving een recensie exemplaar van De Verhalenfabriek.

Meer recensies van Miranda6452