Kwijt

Mireille Muls 15 oktober 2016
KWIJT van Anja Felliers

Van zodra je begint te lezen voel je de spanning al, je leeft mee met de personages en voelt hun wanhoop, verdriet, vertwijfeling, het gaat over verlies en de verwerking ervan. H et is in de Ik stijl geschreven , het leest heel vlot en zodra je begint te lezen is het moeilijk om het boek weg te leggen. Het verhaal beschrijft in hoofdstukken de gebeurtenissen in het leven van verschillende personages die op de één of andere manier toch met elkaar verbonden zijn. Zo heb je meisje Josje die vaak s’nachts wakker wordt en beweert dat een engel haar bezoekt maar ook soms doodsbang is , haar mama brengt haar naar de psychologe Kathleen wiens leven op dit ogenblik ook niet vlot verloopt. Een ander personage is Sylvie die haar mama op zeer jonge leeftijd verloren is door zelfmoord maar niets is wat lijkt want na een telefoontje in haar radioshow begint de bal aan het rollen en wordt de zelfmoord van haar mama in twijfel gebracht. De ene gebeurtenis volgt de ander op. Het einde is verrassend.
Ik geef het boek 5 sterren en ben nu al super nieuwsgierig naar het volgende boek!

Meer recensies van Mireille Muls