javi II

missp_her_books_read 03 februari 2023
Deel één eindigde dat Javi zijn oude liefde Ziva ontdekte,maar niet in de ideale omstandigheden. Hoe gaat Javi hier mee om en welke impact zal dit hebben op zijn relatie met Scarlett? Scarlett blijft strijden voor haar vrouwen maar verliest soms door haar gedrevenheid wat de controle, maar ook Javi heeft hier last van.
Gaan ze zich kunnen weren tegen de vijand of zitten er mollen onder hen die alles gaan opblazen?
Het komt niet vaak voor, dat ik de neiging krijg om na 2 hoofdstukken, al eens de drang heb om naar het einde te gaan kijken, daar het lezen me onrustig maakt en ik met de vraag continu zit: hoe dit gaat aflopen! Een onrust van hoe spannender het nog kan worden en komt dit wel goed vragen. Wow wow wow!! Het zit allemaal weer zo goed ineen, zo spannend, zo beklijvend geschreven en zoveel passie! Het is echt Darkromance op zijn best! Niet voorspelbaar en standaard, een verhaallijn die er staat en met zeer goed uitgewerkte details. Dit alles zorgde dat je het boek verslond en niet kon wegleggen tot het uit was!
Sanne van Ooijen is voor mij toch echt wel de Queen van de Nederlands talige Darkromance & Maffiaromance!

5 sterren

@missp_her_books_read