verwachting was hoger

moonfran 07 februari 2020
3,5/5
Aardig goed boek. Maar ik had er toch iets meer van verwacht.

Schrijfstijl is dik in orde, met korte hoofdstukken.
Niet al te veel personages (wel weer veel Spaanse namen van omgeving en plaatsen).

Het verhaal en de achtergrond van de personages is allemaal niet echt heel origineel. Ik heb het allemaal al meerdere keren gelezen (politie-agent met een (duister) verleden, verslaafd aan....etc) maar dan beter en spannender.
Verloopt, na de eerste paar hoofdstukken, wat traag en alle actie zit in het slotstuk. Dit slotstuk voelt dan weer afgeraffeld in verhouding tot de rest van het boek. Het laatste hoofdstuk (bestaande uit 2 blz) vond ik een beetje over de top en belachelijk. Het verwijst heel duidelijk naar het vervolgdeel, maar de vertaling zal nog wel even op zich laten wachten. Zo lang dat ik de inhoud van dit boek gegarandeerd niet meer weet.

Meer recensies van moonfran