2,5*/5 ster
Ietsje beter dan zijn voorganger "Onrust", maar nog steeds ben ik niet enthousiast.
Alex Steen is een zeer onsympathieke, humorloze en serieuze man. Hij heeft aan iedereen een hekel en iedereen heeft een hekel aan hem. Hij heeft constant woordenwisselingen met collega's, leidinggevenden, kennissen en anderen. Woordenwisselingen in de auto, op het bureau, bij de mensen thuis etc. Niet echt prettig leesvoer.

Wat mij verder irriteerde was het feit dat de auteur het wel héél vaak heeft over: kont neuken, kont seks, anale seks, anale verkrachtingen, poepduwers, bruine rakkers etc.
Nou ben ik niet echt preuts, maar de overheersing van deze termen werd mij toch iets te veel.
De (beste vele) seksscènes of gedachten aan seks, zijn niets verhullend en worden met harde woorden beschreven.

Eigenlijk speelt het onderzoek naar de verkrachtingen en moord een bijrol en speelt het karakter Alex de hoofdrol. Maar aangezien ik deze vent niet meer kan luchten of zien, houd ik het hierbij voor gezien.
Bye bye Jesper Stein.

Reacties op: onsympathiek karakter dat ik niet meer kan luchten of zien

Vaarwel - Jesper Stein
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 19,99 Bestel het e-book € 8,99