Moordenaar

Monique 14 januari 2022
In dit tweede deel zien we Kate Linville terug in haar geboortedorp. Ze is hier om haar ouderlijk huis te verkopen. Ze logeert bij een B&B.in de buurt, als de dochter van de eigenaren van de B&B verdwijnt vanaf een drukke parkeerplaats. Ze blijkt niet het eerste meisje te zijn dat is ontvoerd. Als de eigenaren Kate vragen hun te helpen besluit ze onder het mom van journaliste een eigen onderzoek in te stellen.

Dit is weer een zeer goede thriller van deze auteur. De schrijfstijl is zo fijn dat je geboeid raakt in het verhaal en maakt dat je wilt blijven lezen. Het leest heel fijn en prettig weg. Het verhaal is zeer goed en de personages worden erg levendig beschreven, dusdanig dat je je er gemakkelijk in kunt verplaatsen.

Wie er achter de verdwijningen zit en de reden waarom wordt lange tijd in het ongewisse gehouden, waardoor je nog nieuwsgieriger wordt. Het einde lijkt te impliceren dat we nog meer verhalen met Kate in de hoofdrol kunnen verwacthten.

Erg genoten van dit boek.

Meer recensies van Monique