Lezersrecensie

Totale chaos

proudbookjunkie 28 juni 2021
Sophia King is inmiddels een jongedame van twintig jaar. Ze heeft alles voor elkaar leuke vriendinnen, een relatie met de populairste jongen van school, volgt een dansopleiding rn ze heeft ook nog een succesvol vlogkanaal Queen of Kings, beter kan het niet toch? Maar dan wandelt de nieuwe zangdocent Scott haar leven binnen, hij hoort haar een keer stiekem zingen en wilt haar helpen om verder te komen. Sophia lijkt een stoere meid die niet op haar mondje gevallen is, maar niets is minder waar. Kan Scott haar helpen om werk van haar zangkunsten te maken of blijft ze hangen in haar angsten?

Olivia Lewis had me al betoverd met haar fantastische schrijfstijl in de King serie en nu met de spin off serie van Sophia weet ze mijn hart opnieuw te raken en te stelen.

Sophia leer je in de King serie al kennen als klein meisje en als dochter van Luci en Benjamin. Ik vind het ontzettend leuk dat ze nu haar eigen podium krijgt en we nog meer leren over deze onzekere, lieve stuiterbal. De rest van de King familie komt ook voorbij en ik vind het heerlijk om te zien wat er in die tussentijd allemaal veranderd is.

Ik raad echt aan om het advies van de schrijfster te volgen en de King serie als eerste te lezen, hierdoor begrijp je deze lieve en chaotische familie beter.
Ik ben verliefd op Sophia en Scott en kan niet wachten om verder te gaan met weg van jou het tweede deel in deze serie.

Meer recensies van proudbookjunkie

Gesponsord