Gewoon een heerlijk boek

Nathalie 23 augustus 2021
Ik zal eerlijk zijn, ik ben begonnen met deze serie vanwege de covers. Het eerste boek was een heel fijn boek, daar las ik zo doorheen. Toen ik het tweede deel in de bibliotheek zag liggen had ik meteen zin in het volgende deel, dus die ging mee.

Ondanks dat ik dit boek iets minder snel heb uitgelezen, vond ik het nog steeds een heel leuk boek. Het was voor mij een verrassing dat dit boek vanuit een andere zus geschreven werd, en ik was blij verrast. Ik had van tevoren niet gelezen waar dit boek over ging, ik wilde gewoon verder in de serie. Bij deze serie hoeft dat ook helemaal niet, het is gewoon een lekker verhaal dat heerlijk weg leest.

In dit boek lees je over Clover, en wat er allemaal rondom haar gebeurd in het hotel en uiteraard in de liefde. Omdat ik alle drie de zussen in het eerste boek even leuk vond, is het prima om in dit boek over een andere zus te lezen in plaats van dat het verhaal opnieuw om Aria draait. Overigens speelt het verhaal zich natuurlijk af op dezelfde locatie dus Aria en Skye komen voldoende voorbij.

Al met al vond ik dit een heel fijn boek, en ik hoop dat het volgende deel snel uit komt! Ik hoop ook nog veel meer te lezen van Holly Martin, want ze is zo goed met dit soort series en verhalen!

Meer recensies van Nathalie