Geweldig verhaal met een echte power girl

Nathalie 23 augustus 2021
Wat een heerlijk boek, en wat een goed verhaal. Als je houdt van female empowerment, ga dit dan lezen! Om eerlijk te zijn, ik had de film al gezien voor ik erachter kwam dat er ook een boek was. Het is me ook niet helemaal duidelijk of de schrijfster dit eerst geschreven heeft, of dat er naar aanleiding van het script ook een boek is verschenen. Maar dat maakt allemaal niets uit, want wat is dit een heerlijk boek.

Ik moet er wel eerlijk bij vertellen dat dit mijn favoriete genre is, dus ik ben snel blij met dit soort boeken. Ik hou van alles dat waargebeurd is, zich afspeelt in de vorige eeuw, en als het dan ook nog over zo'n sterke vrouw gaat die geschiedenis schrijft, dan heb je me.

Dit boek volgt Willie, ze houdt al haar leven lang van muziek en wilt graag dirigent worden. Meer ga ik er niet over vertellen, maar uiteraard lees je over wat er allemaal wel en niet goed gaat in dat traject.

Hele fijne schrijfstijl. Ik was even bang voor eindeloos lange hoofdstukken, maar dat was helemaal niet het geval. Ik heb dit binnen 2 dagen uitgelezen.

Meer recensies van Nathalie