Wat een betoverend boek

Wat is dit een geweldig boek!!! Nesta en Cassian zijn geweldige personages. Ik ben zo blij dat we niet alleen lezen vanuit Nesta maar ook vanuit het perspectief van Cassian lezen. Wat ik zo knap vind aan dit boek is hoe Sarah J. Maas het heeft geschreven. Ik bedoel het is een fantasie boek maar geestelijke gezondheid speelt een belangrijke rol. Natuurlijk lees je dit vaker in boeken maar ik vind het in Hof van Zilveren Vlammen zo goed weergeven. Wat Nesta heeft meegemaakt daar kan ik mij niet mee vergelijken maar toch voelt het zo herkenbaar. Het laatste jaar heb ik het erg zwaar door chronische pijn en dit is mentaal ook zwaar. Hierdoor snapte ik Nesta zo goed in haar gevoelens.

Als je de hele serie van Hof van Doorns en Rozen hebt gelezen moet je dit boek ook lezen, je krijgt antwoorden op vragen die nog onbekend waren. Maar het is ook zeker een aanrader als je van fantasie boeken houdt. Ondanks dat we andere personages volgen is het zeker aan te raden om eerst de andere delen te lezen.

Het einde van het boek was mooi maar tegelijkertijd zo verdrietig, hoe lang moeten we wachten tot we verder kunnen lezen over Nesta en Cassian? Ik kan echt niet wachten en ik hoop dat we zeker nog twee delen krijgen. Als laatste wil ik zeggen dat dit boek nu zeker mijn favoriet is van deze serie.

Meer recensies van NathalieRuiter1994