verloren onschuld

nathieleest 16 mei 2023
Wanneer de veertienjarige Meredith van Beuningen-Heijmans op een dag verdwijnt uit het huis van haar welgestelde familie, vraagt moeder Thérèse privédetective Sam Larssen om hulp. Sam gaat op onderzoek uit maar stuit tegen weerstand ook binnen het gezin van Meredith. Wil iedereen wel dat zij zo snel mogelijk gevonden wordt?

Het verhaal heeft een goede spanningsopbouw en doordat Sam steeds meer ontdekt samen met zijn partner Loes blijf je makkelijk in het verhaal. Heel langzaam komen er steeds meer puzzelstukjes op de goede plaats en blijft het verhaal tot het einde toe interessant en goed beschreven.

De personages zijn prettig uitgewerkt. Sam, maar ook Loes zijn partner, zijn leuke personages en vullen elkaar echt aan in het verhaal. Ook de journaliste Victoria geeft een mooie aanvulling in het moeizame onderzoek.
De schrijfster houdt duidelijk van humor in haar verhaal. Dat kan ik wel waarderen.

Gauw door naar het volgende deel. Ik ben benieuwd of er al duidelijkheid komt over zijn eigen verdwenen dochter.

Meer recensies van nathieleest