Na regen komt zonneschijn

NeFo92 25 juni 2021
Het boek heeft een lichtroze dikke kaft met kleine gouden drupjes. Het boek heeft een heel zacht uiterlijk. Ik hoopte op lessen en tips om te implementeren in mijn eigen leven. Het boek is onderverdeeld in 15 hoofdstukken, elk hoofdstuk heeft een vriendelijke les bijv, verandering, liefde, acceptatie, identiteit.. Alexandra beschrijft haar levenservaring rond de les. Ze is ontzettend eerlijk en beschrijft over haar imperfecte reis, ze beschrijft het als een compassievolle toeschouwer. Ze schrijft heel prettig, ze heeft een zachte schrijfstijl. Tussendoor vond ik de blz. Met gedachtesteuntjes en meditatie/vragen heel prettig, ik kan dan even stilstaan bij het onderwerp. Ik mis wel echt praktische tips. Het boek is meer verhalend. Op het eind schrijft ze een stukje genaamd: 'speciaal voor jou.' Ik vind het een heel lief, moederlijk en inspirerend stukje wat eigenlijk kenmerkend is voor het hele boek. Ik vind het boek zeker een aanrader!

Meer recensies van NeFo92