‘Date-wijsheid, wat je niet op school leert’

NeFo92 19 januari 2022
Het boek 'Wat je moet doen om niet alleen dood te gaan' is naar mijn mening een hilarische titel en heeft een aantrekkelijke kaft met een plaatje van twee tandenborstels. Mijn nieuwsgierigheid is gewekt! Haar schrijfstijl is luchtig en humoristisch. Het gaat over daten, relaties, hechtingstijl, hoe maak je het uit en andere belangrijke thema's. Het boek is ontzettend praktisch en dus makkelijk toepasbaar. Alles rondom daten en relaties leer je niet op school, je moet het zelf uitvogelen. Dit boek bewijst maar weer dat met een paar tips en duidelijke richtlijnen je heel veel verder kan komen in je liefdesleven. Ik heb nu veel meer kennis in huis. Ik vind het zeker een ijzersterke gids. Echt een aanrader!

Meer recensies van NeFo92