Dri3, van Ted Dekker

Nico Schreuder 15 augustus 2023
Wát een bizar goed boek is dit!! Ik heb nog niet álle boeken van Ted Dekker gelezen, maar tot nu toe vind ik Dri3 by far z'n beste boek. WAT HEB IK GENOTEN!! Ik heb wel 100x op 5 sterren gedrukt, maar dat werkte niet!!!! (Nee, natuurlijk niet!)

Kevin is verliefd op z'n buurmeisje, maar die etter van een jongen uit de buurt ook. De jongen treitert Kevin tot op het bot. Uiteindelijk weet Kevin zichzelf van de jongen te verlossen.

Als Kevin volwassen is wordt hij gebeld door Slater. Slater wil dat hij binnen 3 minuten een zonde opbiecht anders vermoordt hij Kevin, maar Kevin heeft geen idee om welke zonde het gaat ... Dat mag hij vervolgens zelf uitzoeken door het oplossen van raadseltjes die Slater hem stuurt.

En dan begint het pas écht ....

Maar, blijf opletten! Dekker geeft, via de gesprekken tussen de belangrijkste bij-personen (Samantha, Jennifer en de dominee), relevante achtergrondinformatie die essentieel is om het verhaal te kunnen blijven volgen. Maar dit werkt niet storend of verwarrend.

Lees en huiver, en het boek blijft je de rest van je leven bij!!

500 sterren!!

Meer recensies van Nico Schreuder