Te verwarrend

nicolet1968 20 oktober 2019
Suus vertrekt ,et dochtertje Sterre en zus Anouk naar Portugal om daar een nieuw leven te beginnen. Anouk kan door een ongeluk in har jeugd moeilijk praten maar Suus weet daar meestal goed mee om te gaan. Net aangekomen, terwijl de hulptroepen nog aanwezig zijn verdwijnt Sterre 's avonds uit haar bedje.(zie hier de link met de verdwijning van Madeleine McCann). Suus gaat op zoek naar haar dochtertje samen met de Portugese politie, hoewel ze van mening is dat die veel te weinig actie ondernemen .Als in de loop van het onderzoek Suus steeds verwarder raakt neemt het onderzoek een heel andere wending. Wie is er nog te vertrouwen?

Het boek leest op zich best makkelijk met korte hoofdstukken. Doordat er twee verhalen door elkaar lopen met ongeveer dezzelfde inhoud en op elkaar lijkende hoofdpersonen vond ik het echter te rommelig en verwarrend lezen. Helaas want op zich was het verhaal prima maar wat mij betreft was het sterker geweest zonder de tweede verhaallijn.

Meer recensies van nicolet1968