Grandioos goed geschreven!

Nina Blom 06 oktober 2020
Wauw, wat is het knap: als je nog niet eens 1 bladzijde gelezen hebt, en jij als lezer al helemaal meegezogen wordt in het boek. Een heel fijne afwisseling en vooral het einde zag ik echt niet aankomen. Dit vind ik altijd zo knap als een boek niet voorspelbaar is.....en vooral als je het boek dan uithebt en het verhaal je niet loslaat....
Nou dit boek is een absolute aanrader! De boeken van Angelique Haak staan bij mij op de zichtbare (op ooghoogte) plank omdat dit de boeken zijn die ik vaker ga lezen en het klinkt een beetje gek, maar op deze plank daar staan mijn lievelingsboeken dus daarom staan ze goed in het zicht. Ik denk dat ik deze plank mijn 'favorieten-zes-sterren-plank' ga noemen.....Zes sterren waardering bestaat natuurlijk niet maar ze zijn zo goed......dat ze tot de top favorieten behoren! Dus geef ik gewoon zelf deze titel... Bij deze.
Ik vind het nooit fijn om te veel te vertellen in een review omdat ik niks wil verklappen voor de mensen die het boek nog gaan lezen. Dus ik zou heel graag een persoonlijk bericht naar Angelique Haak willen schrijven:
"Wat heb je dit grandioos goed geschreven, en wat ben ik blij dat ik aanwezig mocht en kon zijn tijdens de boekpresentatie! Wat een bijzonder proces en wat ben ik ongelooflijk trots op je!"
Ik kijk alweer uit naar de volgende maar jeetje, dit boek, dit verhaal blijft me echt nog heel lang bij......fantastisch mooi, spannend, goed geschreven!
Je krijgt echt weer 5 van de 5 sterren.....ik zou willen dat ik er zes van kon maken.
Liefs Nina

Meer recensies van Nina Blom