Fantastisch mooi geschreven!

Nina Blom 17 januari 2024
Lieve Lydia,

Wat ben ik ontzettend trots op jou. Ik wist het natuurlijk al lang dat jij een enorm talent hebt voor schrijven. Het is je gelukt, het schrijven van jouw eerste echte boek. Wat een prachtig debuut en ik hoop dat er nog veel meer boeken van jouw hand mogen komen. Zonder al teveel weg te geven over de inhoud van het verhaal, ik vind namelijk dat mensen jouw boek gewoon zelf moeten lezen. Ik heb mij als lezer echt zo enorm ingeleefd in de hoofdpersonage, het is zo mooi opgebouwd en uitgediept ook. Je wilt het boek ook niet meer wegleggen als je er aan begonnen bent. Wat is dit een geweldig boek en het is een absolute aanrader. Dit onderwerp zit volgens mij nog best wel in de taboesfeer maar na het lezen van dit boek denk ik dat veel mensen er misschien wel anders naar kijken en over denken. Het is zo treffend geschreven dat je niet anders kunt dan meevoelen. Ik vind het zo mooi hoe je dit zo beeldend en qua emoties ook letterlijk heel inlevend hebt geschreven. Als lezer kom je heel dichtbij het intieme en emoties zijn invoelbaar. Je krijg als lezer echt een band met de personages, vooral de hoofdpersonage Nina.. Ik geef je een dikke 5 van de 5 sterren als waardering omdat je het boek echt zo magnifiek goed hebt geschreven,. De personages zijn erg goed en beeldend neergezet, de spanning en opbouw van het verhaal is super krachtig neergezet maar vooral de beleving van de hoofdpersonen vind ik ijzersterk. Als lezer laat het je niet los.
Ik kijk zo enorm uit naar nog meer boeken van jouw hand! Ik hoop dat dit boek echt nog veel meer mensen zal bereiken! Daarom zeg ik: een absolute aanrader, ga dit boek lezen!
Liefs Nina

Meer recensies van Nina Blom