Om blij van te worden!

Nina Blom 08 maart 2022
Een fantastisch Stripboek en ik heb ook dit boek van Margreet de Heer met enorm plezier gelezen! Het is grappig, ontroerend, boeiend, inlevend, authentiek lief en mooi getekend. Daarom geef ik dit boek de hoogste waardering en wil ik het als een absolute aanrader adviseren als cadeau voor jezelf of voor een ander. Zeker als je graag Stripboeken leest! Het is een boek om blij van te worden :) Dankjewel Margreet dat je ons als lezer zo kunt meenemen en dat je elke keer weer een grote glimlach bezorgd!
Om een beeld te geven, plaats ik hier de achterflaptekst:

Dominee de Heer – alter ego van stripmaakster Margreet de Heer, die in een grijs verleden theologie studeerde – maakt heel wat mee in de kerk ven het zo idyllisch ogende dorpje Brokkenhoek: mopperende gemeenteleden, trouwlustige onkerkelijken, rumoerige doopdiensten, vluchtelingenproblematiek, Sinterklaasdiscussies, coronapastoraat en natuurlijk altijd weer die stress rond de feestdagen!

Deze hardcover-editie komt met een uitgebreid dossier over de achtergronden van deze strip, die sinds 2012 te lezen is achterop het blad Predikant & Samenleving. Met extra strips en zelfs een heuse preek!
Liefs Nina

Meer recensies van Nina Blom