Raak!

Nina Blom 08 november 2022
Lieve Desiree,
De afgelopen vakantie heb ik jouw prachtige bundel gelezen. Ik heb er de rust en de tijd voor genomen, om het tot me te nemen en het rustig te laten bezinken. Ik kreeg een levendige voorstelling van jouw kinderjaren...ik werd er enorm door geraakt en ik voel tegelijkertijd zoveel respect voor jou.
Wat een prachtige en toegankelijke manier van schrijven, delen en inspireren. Ik zie je, ik lees je en ik voel met je mee. Ik heb zoveel bewondering voor hoe jij op deze authentieke manier jouw missie uitdraagt. Jouw prachtige bundel krijgt van mij een waardering van 5 van de 5 sterren omdat deze zo toegankelijk is en het is zo'n belangrijke boodschap. Iedereen zou het moeten lezen!
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Ik vind je een prachtig mooi mens, en ik heb elk woord gelezen en mij ingeleefd. Zo mooi dat de opbrengsten naar De Kindertelefoon gaan...
Dankjewel Desiree, dat jij er bent en dat jij zoveel moois en belangrijks doet!
Ik ben ervan overtuigd dat je veel mensen zult inspireren! Het is zo mooi en raak geschreven...het raakt en het blijft me voor altijd bij.
Liefs Nina

Meer recensies van Nina Blom