Indrukwekkend

Nina Blom 05 december 2021
Het boek heb ik meerdere keren gelezen en het heeft me enorm geraakt maar ook geïnspireerd! Het is zo ontzettend belangrijk om verhalen zoals deze te lezen, te delen zodat het meer uit de taboe komt. Ik vind het daarom ook zo ontzettend goed dat Karin Bloemen dit bespreekbaar maakt omdat het erover moeten zwijgen, zo destructief en zo verkeerd is! Ik vind het zo moedig hoe Karin de schaamte en het zwijgen doorbreekt en er zo'n eerlijk boek over heeft durven schrijven. Ik denk dat heel veel mensen, inclusief mijzelf, hier heel veel kracht en inspiratie uit kunnen halen! Dankjewel Karin!
Ook de film heeft me geraakt! Het boek is een absolute aanrader, heel eerlijk, authentiek, raak en indrukwekkend geschreven en als lezer kon ik het boek niet wegleggen en zal het me altijd bij blijven. Dankbaar dat dit boek is geschreven!

Meer recensies van Nina Blom