Zeer moedig, authentiek en zo eerlijk geschreven!

Nina Blom 06 oktober 2020
Dapper, zeer moedig, een zoektocht naar zijn vader Antonie Kamerling en ook een beetje naar zichzelf.....Het boek van Merlijn Kamerling "Nu ik je zie"
Wat is dit een pakkende titel! Wat vind ik het ontzettend mooi en vooral eerlijk geschreven. Ik kon als lezer absoluut meevoelen tijdens het proces van de zoektocht en de daarbij loskomende emoties, dat is echt knap als je dat bij de lezer kunt bereiken!
Als lezer van dit boek word je meegenomen, en bij elk hoofdstuk geraakt met een traan en soms ook een lach....mooie en eerlijke gesprekken.
Het geeft inzichten, het durven toelaten van emoties maar ook de worsteling die hierbij komt kijken. Hierdoor was het voor mij als lezer zo invoelbaar...zeer dapper en zo ontzettend knap geschreven!
Ik denk dat het schrijven van dit boek zoveel moois heeft opgeleverd...ook in een verwerking van verlies, verdriet en ontdekken...een rouwproces in deze fase van zijn leven. Ik maak een diepe buiging met enorm veel respect!
Vandaag: 6 oktober 2020 is het 10 jaar geleden dat Antonie Kamerling overleed.....daarom wil ik een enorm mooie waardering geven voor dit boek op deze dag!
Dit boek is absoluut ook zeker een eerbetoon aan Antonie Kamerling ❤
Merlijn, wat zou jouw vader ontzettend trots op jou zijn! Je bent echt een prachtig mooi mens en wat heb jij enorme stappen gemaakt......Ik hoop dat het je een bepaalde vorm van troost zal (mogen en blijven) geven!
Liefs Nina

Meer recensies van Nina Blom