Recensie: 'Wie Schrijft Die Blijft' van Tamara Haagmans

P. van der Wijk 14 februari 2024
Ik heb het boek 'Wie Schrijft Die Blijft' van Tamara Haagmans als recensie exemplaar ontvangen.

Het is niet mijn eerste boek van Tamara en het zal beslist niet mijn laatste zijn. Ik heb dit boek in 2 dagen uitgelezen. Ik kon haast niet stoppen met lezen.

Mijn nieuwsgierigheid werd vanaf het begin al gewekt. Als je leest waar het boek over gaat lees je al meteen dat het hoofdpersonage Caro geheimen heeft. Dat wordt ook al heel snel duidelijk. En zo nieuwsgierig als ik ben wil ik weten wat die geheimen zijn. Stukje bij beetje komt er ook steeds een stukje van de puzzel bij.

De schrijfwijze van Tamara is zoals ik gewend ben heel prettig. De karakters, het verhaal, het gevoel. Ik vloog door het verhaal heen en ik kon me de gevoelens die Caro gaandeweg ervaarde goed voorstellen. Wat ik ook heel prettig vind aan dit boek is dat niks onbehandeld blijft. Het is een volledige cirkel.

Dit boek is voor mij meer dan verdient 5 sterren. Tamara is een schrijfster waar ik graag boeken van lees, en in de toekomst ook zal blijven lezen.

Tamara, ik weet niet of je deze review zal lezen, maar dankjewel voor dit boek.

Meer recensies van P. van der Wijk