Spannend boek

Pammie 16 juni 2023
Dit boek van Maren Stoffels gaat over Mint, Milas, Alissa en Sky, een vriendengroep. In dit boek kom je elk in hun eigen hoofdstuk veel over hen te weten en door het hele boek door vertellen zij steeds hun verhaal. Je leert ze daarom ook best goed kennen en daardoor raak je er ook meer betrokken bij. De titel verraad natuurlijk al waar dit boek over gaat. Over een escaperoom waar ze op een dag besluiten heen te gaan. Ze hebben een uur de tijd om hier weer uit te komen maar er is iemand die ze niet wil laten gaan.
Ik, als volwassene vond het een spannend boek maar vind het wel echt onder de categorie Young Adult vallen maar dit neemt niet weg dat het een heerlijk (tussendoor) boek was.

Meer recensies van Pammie