Heftig boek

Pammie 17 juni 2022
In dit boek laat Elizabeth Haynes je kennismaken met Catherine, een jonge vrouw met een heerlijk leven, leuke vriend(inn)en, een prima baan en een gezellig uitgaansleven. En dan komt ze op een avond tijdens het uitgaan Lee tegen , een knappe portier van een club. In het boek wisselen de hoofdstukken zich af tussen het verleden van een paar jaar terug en het heden. Catherine en Lee krijgen een relatie met elkaar en langzaam probeert hij steeds meer controle over Catherine te krijgen. Lee krijgt het zo voor elkaar dat hij ook haar vrienden hierin betrekt en zij aan haar beginnen te twijfelen en ze uiteindelijk niemand meer vertrouwd. Uiteindelijk weet Catherine te ontsnappen aan hem en probeert ze in een andere stad een nieuw leven op te bouwen. Daarbij krijgt ze hulp van Stuart haar nieuwe bovenbuurman. Ik vond het boek zeer beklemmend en af en toe hield in echt mijn adem in... Een heftig boek over huiselijk geweld, manipulatie en obsessie. Vijf sterren van mij.

Meer recensies van Pammie