Zusjes

Pammie 27 juli 2019
De zusjes Jess, Courtney en Dani wonen op een boerderij in Canada, hun moeder is overleden en hun vader is gewelddadig. De meeste tijd zijn ze op zichzelf aangewezen en op een nacht loopt een ruzie met hun vader zo uit de hand dat ze daarna besluiten te vluchten. Onderweg krijgen ze pech met hun auto en krijgen in een klein stadje hulp van twee mannen. Deze twee mannen hebben het echter niet goed voor met de zusjes en daar beleven ze een nieuwe nachtmerrie.
Het boek verspringt dan in de tijd en het verhaal gaat achttien jaar later verder, de meisjes hebben andere namen en een nieuw leven opgebouwd in Vancouver, maar wat er in hun jeugd is gebeurd kunnen ze niet vergeten, als één van de zusjes verdwijnt heeft dit alles te maken met wat hun is overkomen tijdens hun vlucht 18 jaar eerder.
Op de omslag van het boek staat 'Laat je niet meer los.' ( - Karin Slaughter) en persoonlijk heb ik niet zoveel met quotes of aanbevelingen van andere schrijvers maar dit boek zal mij inderdaad voorlopig niet loslaten. Ik zat regelmatig op het puntje van mijn stoel tijdens het lezen, het boek boeide mij vanaf het begin tot de laatste bladzijde en het krijgt daarom ook 5 sterren van mij.

Meer recensies van Pammie