Inspirerend, geweldig en zoveel meer...

Pammie 19 augustus 2022
Als Raynor en haar man Moth alles kwijtraken en niets meer te verliezen hebben omdat ze alles al verloren lijken te hebben besluiten ze te gaan lopen. Ze gaan het South West Coast Path lopen, zo'n duizend kilometer langs de zuidkust van Engeland.

Nog maar net begonnen in het boek liepen er al tranen over mijn wangen en met ingehouden adem las ik verder. Wat een inspirerend boek, wat een verhaal! Om stil van te worden, over na te denken maar ook om aan anderen te vertellen. Regelmatig googelde ik de plekken waar Raynor en Moth langs liepen om ook even te kijken hoe het er in het echt uit zag. Maar eigenlijk was dat opzoeken niet nodig want het was al zo beeldend en prachtig omschreven.

Al snel had ik Raynor en Moth in mijn hart gesloten en daar zijn ze niet meer uit verdwenen.
Net als dit werkelijk prachtige verhaal, een boek om nooit meer te vergeten.

En ja, soms moet je dansen als er iets moois is...
Het mooiste wat er is.
(...en ik dans mee)