Nickname

Pammie 30 mei 2021
Een hedendaags boek over chatten, de anonimiteit daarvan en het gemak om hierdoor ook even uit de hedendaagse dingen van het leven te stappen. Noor, Dagmar en Roos leren elkaar kennen via een chatbox, ze hebben alledrie hun eigen geheimpjes in het leven wat ze door het chatten met elkaar kunnen delen. Hoewel ze alledrie naar iets anders op zoek zijn op de chatbox raken hun levens door een samenloop van omstandigheden toch met elkaar verbonden. Het is een boek wat makkelijk weg leest, niet heel diepgaand maar wel een aardig verhaal met ook wel wat herkenbaarheid. Persoonlijk vond ik het niet echt heel spannend maar wel een aardig boek voor tussendoor. Drie sterren van mij.

Meer recensies van Pammie