Prachtig boek

Pammie 23 april 2020
Dit boek lag al even op mijn boekenplank maar ik snap eigenlijk niet waarom het er zo lang is blijven liggen zonder te lezen.
Ook met dit boek weet deze schrijfster mij te verrassen, al vanaf het begin van het boek leefde ik mee met Merijn en Chantal en dat is het hele boek zo gebleven. De Lissabon brieven gaat over elkaar kwijt raken en weer terugvinden. Gaby laat ook in dit boek de personages geweldig tot leven komen, ik ging echt 'houden ' van Merijn, Chantal en Carolina en leefde zo mee dat het bijna leek alsof ik zelf op het dakterras in Lissabon zat, wat een prachtig boek en mooie inzichten, opoffering en veel liefde maar waarbij ook het serieuze onderwerp orgaandonatie aan bod komt... Een boek wat je met een glimlach leest maar ook met een brok in je keel.
Vijf sterren van mij.

Meer recensies van Pammie