Totaal verschillend, of toch niet...

patricia 17 mei 2022
Genre: psychologische thriller
Prijs: €21.99,-

Samenvatting
HUN LEVENS ZIJN TOTAAL VERSCHILLEND. OP ÉÉN ALLESVERWOESTEND GEHEIM NA

Leigh Fletcher is gelukkig getrouwd en stiefmoeder van twee jongens van wie ze zielsveel houdt.
Haar leven lijkt redelijk doorsnee, tot ze op een dag niet thuiskomt van haar werk. Haar man Mark
is radeloos en zegt dat hij geen idee heeft waar ze zou kunnen zijn.

Kai Janssen is getrouwd met de rijke Nederlandse zakenman Daan en leidt een glamoureus leven in een
luxe penthouse. Ze is een paar dagen op bezoek bij haar zieke moeder, maar Daan heeft het idee dat
de appjes die hij krijgt niet van haar zijn. De berichtjes klinken niet zoals zij en ze neemt haar
telefoon niet op als hij belt.

Brigadier Clements weet dat er voortdurend mensen verdwijnen. Soms is dat een vrijwillige keuze,
soms niet. Sommigen keren terug, sommigen niet. Deze twee vrouwen komen uit heel verschillende werelden
en dus is het onwaarschijnlijk dat hun zaken met elkaar te maken hebben. Maar dan ontdekt ze dat de twee
een groot geheim delen. Een geheim dat een onverwacht nieuw licht op de zaken werpt en dat de levens van
alle betrokkenen op hun kop zal zetten.

Wat ik ervan vind...

Ik mocht dit boek lezen in ruil voor een recensie, en heb er van genoten om dit te mogen doen.

Al lezend leert men eerst de personages Leigh en Kai kennen en als het verhaal dan "echt" begint wordt langzaamaan
duidelijk dat niets/niemand is wat het lijkt. Het is een gedetailleerd verhaal vanuit meerdere personages verteld
en zit erg goed in elkaar.Zo zeer dat ik onder de indruk ben van hoe goed lopend en kloppend het gehele verhaal is.

Door de verschillende personages die hun verhaal vertellen krijg je, denk je op dat moment, een aardig idee hoe het verhaal in
elkaar zit. Beide dames, Leigh en Kai, zijn zeer verschillend. En met beide leef je mee, en krijgt de lezer een band.
Het verhaal is spannend omdat je meeleeft en wil weten hoe het af gaat lopen, alsook complex...
Ik heb een paar fijne leesuurtjes gehad door dit boek, en vind het zeker een aanrader. Misschien zelfs wel een boekverfilming waard
Ik geef dit boek 4 sterren

Meer recensies van patricia