Gemiddeld

PebblesandRocks 05 juni 2020
Na het lezen en genieten van de twee vorige boeken van BA Paris,keek ik erg uit naar The Dilemma.
Het is een ander boek van B.A.Paris als wat we gewend zijn van haar eerdere boeken. Voor mij was het meer een familiedrama.
Het gaat om geheimen tussen een man en zijn vrouw, Adam en Liv, en het dilemma of een levensveranderend geheim wel of niet moet worden onthuld vóór het 40e verjaardagsfeest van Liv .
Afgezien van de geheimen zelf, waren er geen onthullingen of mysteries om op te lossen. En hoewel ik het dilemma waardeerde dat de auteur probeerde te creëren, werkte het niet voor mij, omdat ik het niet realistisch vond. Het boek was niet slecht, maar het was ook niet geweldig, dus 3 sterren.

Meer recensies van PebblesandRocks