Adembenemend en spannend

Marja is er weer in geslaagd een geweldig verhaal te schrijven waarbij de scheidslijn tussen fictie en realiteit vaak lijkt te vervagen. Heel knap! Het boek blijft 0m aandacht vragen. Het ademt een bepaalde sfeer uit die niet goed te omschrijven is. Het werkt in ieder geval verslavend. Ook al moet je het lezen soms onderbreken, je wilt weten hoe het verder gaat. Een sfeer dus die jou als lezer gevangen houdt in een web van onverwachte gebeurtenissen met allerlei psychologische gevolgen en bijbehorende emoties van dien. Het verrassingselement voert de boventoon en doet jou als lezer steeds weer verbazen. Kortom een heel mooi en vooral spannende psychologische thriller die de lezer blijft boeien tot aan de laatste pagina.
Uiteraard kijk ik uit naar het nieuwe boek 'Slangengif' van Marja Boomstra. Dat ik een grote fan van haar ben geworden is inmiddels evident.

Meer recensies van Peter vander Bom