Terug naar mijn jeugd

petra De clerck 24 februari 2019
De cover alleen al is voldoende om dit boek te kopen - zelden een mooier afgewerkte versie gezien dan dit. Het hele boek is een plaatje, tot en met het binnenwerk dat heerlijk is afgewerkt.
Het verhaal dan: De Duistere School is een gebouw dat uit het niets opduikt en plots in het midden van een meer staat, in het midden van Kraaidorp. Dat is nog maar het begin van een hele reeks vreemde gebeurtenissen waar de twaalfjarige Quinten mee te maken krijgt. Alle kinderen worden naar de school gebracht en er opgesloten, terwijl hun ouders hun bestaan vergeten. Quinten is de enige die beseft dat er iets niet klopt, maar om zijn vrienden te redden, moet ook hij zich op laten sluiten in de school.
Een heerlijke boek waar je ingezogen wordt zodra je eraan begint. Een aanrader voor jong én oud. Kudos voor de auteur die weer maar eens bewijst dat ze alle genres aankan.

Meer recensies van petra De clerck