Bijzonder boek dat je bezighoudt

Petra Wiggers 09 september 2020
Bewusteloos is het eerste boek van Sabine Thiesler dat ik gelezen heb en het is mij goed bevallen. Ik ga zeker nog meer boeken van haar lezen. Het boek gaat om Raffael. Raffael is de helft van een tweeling.. Zijn zusje is op 7-jarige leeftijd bij een spelletje, dat ze met elkaar speelden, om het leven gekomen. Raffael is daar zo van geschrokken. Vanaf dat moment praat hij niet meer. Zijn ouders kunnen geen contact meer met hem krijgen en weten na lange tijd niet meer wat ze met hem moeten. Tenslotte wordt hij in een internaat geplaatst. Door de jaren heen veliest Raffael het contact met zijn ouders, krijgt een baan bij een toneelgezelschap in Berlijn. Raffael draait af en toe helemaal door en weet dan achteraf niet meer wat er gebeurd is. Daar begint zo'n beetje het verhaal. Ik vond het een bijzonder geschreven boek. Niet echt een thriller maar wel een boek dat je bezighoudt.

Meer recensies van Petra Wiggers