Een hele lange en langdradige reis.

17 april 2016
Met veel plezier ben ik aan het verhaal: Albert moet naar huis, begonnen. Een verhaal / avontuur over een alligator die een ander thuis moet krijgen. Een driehoeksverhouding tussen Elsie, Homer en Albert. Huwelijksperikelen en een wel hele lange reis.
Mijn plezier en optimisme werden snel tegengewerkt door een langdradig en wat zeurderig verhaal. Waarbij ze wel heel erg veel van hun padje raken. Niet omdat er een alligator in een badkuip op de achterbank van de Buick wordt vervoert. Maat omdat Homer en Elsie van alles en nog wat te doen willen hebben. Van elkaar verwijdert raken en elkaar uiteindelijk weer een beetje weten te vinden. Met dank aan Albert.

Op mij heeft dit verhaal geen charmante en verrassende indruk gemaakt. De 'humor' in het boek heeft mij niet weten te pakken. Ik vond het een taaie en langdradige 'Roadnovel'.

Meer recensies van