Van virus naar verbinding

Priscilla1987 04 januari 2022
Van virus naar verbinding
Geschreven door Fred van 't End.

-- Nederland is in de coronatijd in een situatie belandt van eindeloze polarisatie. Ondertussen willen de meeste mensen gewoon weer normaal doen. Maar ja, hoe doe je normaal in een knotsgekke wereld?
In Van virus naar verbinding beschrijft de auteur gedetailleerd de coronatijd met een unieke, psychologische invalshoek. Welke kampen bestaan er? Waarom blijft de meerderheid de vreemd aanvoelende maatregelen accepteren? En vooral: hoe creëren wij verbinding in plaats van polarisatie? --

De auteur laat duidelijk zien wat zijn mening is en wat zijn doel is.
Dit doet hij met zijn eigen ervaringen maar ook via afbeeldingen, bronnen en 4 interviews met onder andere Diederik Gommers.
Want wat is zijn doel met dit boek?
Het doel van de auteur is ' De stille meerderheid ' aan te spreken op hun stilte en het begrip over ' andersdenkenden' te verhogen.
Maar het boek is geschreven met heel veel respect, bij welke ' groep' je ook zit.

Of je het nu wel of niet eens bent met de lockdown, wel of niet eens bent met een vaccinatie, ik denk dat dit boek voor iedereen interessant is om te lezen.
Omdat het belangrijk is om in gesprek te blijven met elkaar en echt naar elkaar te luisteren.
Zo is er meer begrip naar elkaar toe, en dan pas kan er een begin gemaakt worden aan ' De verbinding ' met elkaar.

Een sterk, vlot geschreven boek.
Ik geef het boek ⭐⭐⭐⭐

Meer recensies van Priscilla1987