Exit

Rachel van der Lee 02 januari 2020 Auteur
Exit is het laatste deel van de rebound trilogie waarin alle lijnen uit de eerste twee delen samenkomen. Deze boeken zijn beslist niet los van elkaar te lezen en het beste is om ze alle drie achter elkaar te lezen. De juiste volgorde is: Enter, dan Error en dan deze laatste.

Door de hoeveelheid personages, gebeurtenissen en intriges raakte ik eerlijk gezegd het spoor bijster.
Mede hierdoor verloren de karakters de diepgang waarmee ze aanvankelijk startten in het eerste anderhalve deel van het verhaal.
Erg zonde want het is een heel origineel uitgedacht verhaal. Maar de hoeveelheid informatie die je als lezer moet verwerken is wel wat veel van het goede. Wel is mijn nieuwsgierigheid gewekt om andere boeken van deze schrijver te gaan lezen.

Meer recensies van Rachel van der Lee