Een goed eerste deel

Ramonaleest 24 maart 2020
Dit verhaal laat zich lekker lezen. Je kruipt meteen in het leven van Robin. Het verhaal laat zich vlot lezen. Er wordt de hoofdpersoon zoveel onrecht aangedaan, maar door het karakter van Robin wat echt in dit verhaal eruit spat, lijkt ze het allemaal toch te boven te komen.

De personages in dit boek worden goed uitgewerkt, al zijn het er wel veel. Ik ben vooral gecharmeerd van Robin. Haar karakter, het vastbijtertje. Daardoor kruip ik nog meer in dit boek en wil ik weten hoe ze zich weer uit bepaalde gebeurtenissen weet te halen.

Het verhaal is in delen verdeeld. Heden en verleden. Door het verleden te lezen kom je meer te weten over het hoe en wat nu in het heden. Wat het voor mij completer maakt.

Echter zit er naar mijn mening ook een min puntje in dit verhaal. Er zitten zoveel personages in dat ik soms moeite had om het allemaal te begrijpen. Het werd een beetje rommelig hierdoor, vooral naar het einde toe.

Buiten dit minpuntje vind ik het een goed boek en ga ik zeker het tweede deel hiervan lezen. Want ik ben toch wel benieuwd hoe het Storm en Robin verder gaat verlopen.

Meer recensies van Ramonaleest