hex

ravenblanket 17 augustus 2019
een prima boek , alleen niet zo spannend als ik verwacht had.Veel goede reviews over gelezen maar ik vondt het nogal langdradig en te veel op detail ingaand van bepaalde personen.Desalnietemin , een aardig boek en omdat ik zelf ik beek heb gewoond erg interesant.Er is daar namelijk een boom en vroeger toen ik nog jonger was en er snachts langsliep wanneer ik van de stad (nijmegen) terug kwam naar beek kreeg ik altijd kippevel en gingen me nekharen overeind staan.Alsof iemand mij bekeek en ik mocht zeker niet naar de boom toe lopen.Is geen geintje. Is me echt gebeurd. Ik vraag me af of die boom er nog staat. En of die wat te maken heeft met de wylerhex.Zeker een leuk boek als je deze streek kent met name Beek..Ik heb er verder prima kunnen wonen.