Spannend tot het einde!

Romy de Laat 18 februari 2021
Alleen is het debuut van Barbara de Smedt. Deze schrijfster war dan ook nog onbekend voor mij. Na het lezen van de recensies had ik hoge verwachtingen van dit boek en deze werden dan ook waargemaakt!

Vanaf de eerste bladzijde werd ik in het verhaal getrokken en wilde ik weten hoe het verhaal verder zou gaan.
Bij de meeste thrillers moet je zelf gaan nadenken wie de dader is om er aan het einde pas achter te komen. Maar bij deze thriller is dat heel anders. Eigenlijk vanaf het begin weet je al wie de dader is, maar dat maakt het niet minder spannend. Voor mij werkte dit juist positief, want ik wilde weten wat diegene nog ging doen en wat er met het slachtoffer ging gebeuren.

Het boek is leest heel lekker weg door de fijne schrijfstijl van Barbara. Dit zorgde er bij mij voor dat ik dit boek voor dat ik het wist uit had. En wat vond ik dat jammer! Het einde had ik dan ook alles behalve aan zien komen en wekte bij mij zelfs een beetje verbazing op!

Ik zou zeggen, als je van thrillers houdt, lees dit boek!

Meer recensies van Romy de Laat